Często zadawane pytania

Jakie łącze minimalne jest potrzebne by prawidłowo odtworzyć film?

Łącze internetowe o stabilnie dostępnej, minimalnej przepustowości 2 Mbit/s.

Jakie przeglądarki i systemy operacyjne są wymagane?

  • System operacyjny Windows 7 lub nowszy;
  • przeglądarka internetowa Firefox, Chrome, Safari lub Edge w aktualnej, oficjalnie wspieranej wersji.

Jak długo dostępne będą filmy do obejrzenia online?

Każdy film jest dostępny do wyczerpania limitu miejsc. Każdy film dostępny jest według podanego dniowo-godzinowego programu. Organizator sugeruje jak najwcześniejsze rozpoczynanie oglądania filmów.

Czy jednocześnie mogę oglądać kilka filmów jednocześnie mając e-karnet?

Nie ma takiej możliwości.

Jak kupić e-karnet?

Szczegóły zakupy e-karnetu znajdują się w regulaminie pod adresem https://program.tofifest.pl/regulamin.

Czy e-karnet dotyczy także projekcji w kinie?

E-karnet upoważnia tylko do oglądania filmów online.

Czy na seanse online obowiązują rezerwacje?

Na seanse online nie obowiązują rezerwacje.

Czy można oglądać film poza granicami kraju?

Na wszystkie projekcje obowiązuje geoblokada, zatem filmy będą dostępne do obejrzenia tylko na terenie kraju.

Czy mogę wrócić do oglądania filmu jeśli go zatrzymam?

Jest taka możliwość, jednak czas zatrzymania filmu to maksymalnie godzina zegarowa. Jeśli oglądający zatrzyma film na dłużej, organizator nie gwarantuje możliwości powrotu do projekcji. (nie ma takich ograniczeń).

Pomoc techniczna — masz więcej pytań?

Napisz na: online@tofifest.pl.